- Katılım
- 7 Mart 2012
- Mesajlar
- 12,842
GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;
Ekliyoruz,
Gameserverdlg.h içersinde FILE m_***; girdilerini arıyoruz altına ;
ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;
Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım Equilibrium'a aittir.
İyi forumlar.
Kod:
CreateDirectory("Logs/OfflineMerchantLogs",NULL);
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;
Kod:
void CGameServerDlg::WriteOfflineMerchantLog(std::string & logMessage)
{
AddLogRequest(logMessage,LogTypes::OFFLINEMERCHANT);
}
Gameserverdlg.h içersinde FILE m_***; girdilerini arıyoruz altına ;
Kod:
FILE *m_fpOfflineMerchantLog;
View hidden content is available for registered users!
Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım Equilibrium'a aittir.
İyi forumlar.