• HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding

[Paylaşım] Bankaya Koyulan Itemlerin Silinmesi Kaybolması Fix (18xx)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Jackson
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Jackson

Yeni Cüce
Katılım
16 Eylül 2012
Mesajlar
1,065
GameServer / ItemHandler.cppden şu başlığı bulup alttakiyle komple değiştiriyorsunuz

void CUser::WarehouseProcess(Packet & pkt)




View hidden content is available for registered users!
 
Cevap: [Paylaşım] Bankaya Koyulan Itemlerin Silinmesi Kaybolması Fix (18xx)



Teşekkür ederim.
 
Cevap: [Paylaşım] Bankaya Koyulan Itemlerin Silinmesi Kaybolması Fix (18xx)



tesekkurler
 
Cevap: [Paylaşım] Bankaya Koyulan Itemlerin Silinmesi Kaybolması Fix (18xx)



Teşekkürler elinize saglık
 
Cevap: [Paylaşım] Bankaya Koyulan Itemlerin Silinmesi Kaybolması Fix (18xx)



Teşekkür ederim.
 
Cevap: [Paylaşım] Bankaya Koyulan Itemlerin Silinmesi Kaybolması Fix (18xx)



hocam bu kodları uyguladıgım zaman; build yaparken hata veriyo.

sana zahmet olucak itemhandler.cp yi kodu yapıstırılmıs bir şekilde uplarsan duacın olurum 🙂

bu sorun bende var bi kacgündür üstünde duruyorum hala çözemedim..
 
Cevap: [Paylaşım] Bankaya Koyulan Itemlerin Silinmesi Kaybolması Fix (18xx)



teşekürlerr eline saglıkk
 
Cevap: [Paylaşım] Bankaya Koyulan Itemlerin Silinmesi Kaybolması Fix (18xx)



pDstItem->sCount = (uint16) nCount;

bu satırda item alırken veya bankaya atarken örnek 5 gem attın bankaya bankada 10 tane vardı 10 tanesini silip miktarını 5 yapıyorsun aynı şekilde itemi inventorye çekerkende sorun devam ediyor item stacklenebiliyormu diye kontrol eklenmesi lazım
 
Geri
Üst