Merhaba Arkadaşlar Akumanın Dosyalarıdır..
130 Kişi Onlıne Olabilir
Sonradan Yapılan Değişiklikler
SQL 2012 UYUMLU DOSYALARDIR..
LUA SİSTEMİ AKTİF FAKAT official_quests Dosyasında sonu aievt olan ların sonuna .lua yazın bagzı npcler acılmaya bilir bu yuzden.
Başlagıc itemleri degıstırmek istiyorsanız gerekli Qa kodlarını asada verıcem..
İndir
Clinet Link :
Server Özelikleri:
BDW CHAOS AKTİF ZAMANINDA KAYIT OLAN OYUNCUYU CEKER...
83 LVL BAŞLAGIC İTEMLERİ EKLİ
PUS SİSTEMİ AKTİF EXE DEN KENDI SUNUCU İPNİZE GÖRE AYARLANA BİLİR
RİVAL SİSTEMİ AKTİF
MONU KESINCE İSİM YAZMASI AKTİF
CHAOS STONE KESILINCE İSİM YAZAR
CHAOS SİLAHLARININ OZELIKLERI AKTİF
BAŞLAGIC İTEM DEĞİŞTİRMEK İSTEYENLER ** KODLARI
Uygulamanız Gerekmektedir..
Editörle Itemi Eklediniz Son Olarak REST Atarmış gibi Bu Kodu Uygulamanız Gerekmektedir..
Son Olarak[/QUOTE]
130 Kişi Onlıne Olabilir
Sonradan Yapılan Değişiklikler
Kod:
Game Server : Premium type kontrolleri için optimizasyon.
Game Server : nClanLoyaltyAmount için ek kontrol.
Game Server : Parti NP dağılım algoritması düzenlendi.
Game Server : LoyaltyDivide optimizasyon.
Game Server : Bölge özellikleri optimizasyonu
Descent Tüm Zonelerde Aktif Edildi
Game Server : Safety Area/Güvenli Bölge Düzenlemesi
Game Server : Gelen Giden NP Miktarları Hakkında Düzenleme... …
Game Server : PVP Monument Alan Skillerinden Korundu...
Game Server : Object Gate İçin Geçici Açma Kapama Eklendi, Lever Sonr… …
Game Server : Attacable Mantıksal Düzenleme...
Game Server : Attackable Default Değer Değişimi Yapıldı.
Game Server : Attackable Genişletildi...
Game Server : ExecuteType7 Mantıksal Düzenleme...
Game Server : Guard Tower Alan Attakları Koruması Yapıldı.
Game Server: Savaş bölgesi için Victory Gate hasarı engellendi.
Game Server: Duyurular güncellendi.
Game Server: Clan teleport sohbet komutu eklendi.
Proje: Çeşitli düzenlemeler.
Gereksiz Kullanılmayan LUA ve yazılar Silindi
Game Server : Release Mod Kaldırıldı.
Game Server : Kill/Permitconnect Eklendi, Captain Whipping Düzeltildi.
Game Server : Savaş İçin Header Değişikliği
Game Server : Savaş WEEK Sistemi Kaldırıldı DAYS Eklendi. …
Proje : Genel Düzeltmeler, Offical Quest Sistemine Geçildi.
Game Server : Savaş Kapıları ile İlgili Küçük Bir Güncelleme...
Game Server : Guard Tower Düzeltme...
Game Server : Archer Düzenleme ve ReCastTime Mantıksal Düzenleme...
Game Server : ExecuteType7 Eklendi ( Warrior Binding ve Provoke )
Game Server : Gate Attack Düzeltme
SendLetter fonksiyonu negatif değer alamaz. …
Guard Tower & Gate fix …
Game Server : ExecuteType3 Düzeltme...
Game Server : Savaş Kaptanları İle İlgili Düzeltme....
Game Server : ExecuteType3 Düzeltme...
Game Server : Rival Düzeltildi, Savaşı Hızlı Kapatma Eklendi, NPC/Mon… …
Game server: çeşitli yazım düzenlemeleri.
Game Server : HP SC Basıldığında HP nin Fullenmesi Sağlandı...
Game Server : GR/LR Tutma Olasılıkları Düşürüldü.
Game Server : CanZoneChange Savaş İçin Gerekli Ayarlar Yapıldı.
Game Server : Savaş ile İlgili Küçük Bir Düzeltme.
Game Server : Otomatik Savaş Başlatma Eklenmiştir …
Game Server : Savaş ile İlgili Bir Kaç Ekleme ve Düzeltme.... …
Game Server/SQL : Savaş İle İlgili Ufak Optimizasyonlar …
Ufak Düzeltme War Zone 62.sql için
Game Server : Savaş %95 Oranında Tamamlandı. …
Caitharos bölgesi için ülke puanı engellendi.
Game server: Doda & Laon Camp Gate için hasar engellendi.
Game Server : PK Bölgesinde NP Bitince Atması Eklendi.
Proje : Son Güncellemer Hakkında Düzenlemeler...
bWarpType-> 1 için Bölge Yapılandırması …
Party NP Dağılım Eski Haline Alındı
bWarpType->25 için bölge yapılandırması
Party Np Dağılımı Test Edilecek
-1K NP Bugu Düzeltmesi
Chaos Dungeon Max Hp Ayarı @xDarkParadisE …
GetPremium Lua Duzeltmesi
Item defans hesaplamasında oluşan problem için düzenleme
Task list için 'TODO' düzeltildi. …
PromoteUser LUA Fonksiyon İşlevi Aktif Hale Getirildi.. …
GetPremium LUA Fonksiyonu Eklendi …
AccountLogin fonksiyonundaki nullptr kontrolü için dönen değer düzenl… …
Monster stone için temel atıldı. …
SET_ITEM->NPBonus sutunu için veri tipi düzenlemesi …
Değişkenlerdeki cast problemi ve her zonede meat dumpling gelme sorun… …
Premium özelliklerini getiren fonksiyonda ufak optimizasyon.
SQL 2012 UYUMLU DOSYALARDIR..
LUA SİSTEMİ AKTİF FAKAT official_quests Dosyasında sonu aievt olan ların sonuna .lua yazın bagzı npcler acılmaya bilir bu yuzden.
Başlagıc itemleri degıstırmek istiyorsanız gerekli Qa kodlarını asada verıcem..
İndir
View hidden content is available for registered users!
Clinet Link :
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Server Özelikleri:
BDW CHAOS AKTİF ZAMANINDA KAYIT OLAN OYUNCUYU CEKER...
83 LVL BAŞLAGIC İTEMLERİ EKLİ
PUS SİSTEMİ AKTİF EXE DEN KENDI SUNUCU İPNİZE GÖRE AYARLANA BİLİR
RİVAL SİSTEMİ AKTİF
MONU KESINCE İSİM YAZMASI AKTİF
CHAOS STONE KESILINCE İSİM YAZAR
CHAOS SİLAHLARININ OZELIKLERI AKTİF
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
BAŞLAGIC İTEM DEĞİŞTİRMEK İSTEYENLER ** KODLARI
Kod:
CREATE_NEW_CHAR Procedürü
USE [kn_online]
GO
/****** Object: StoredProcedure [dbo].[CREATE_NEW_CHAR] Script Date: 09.09.2013 22:01:54 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO
ALTER PROCEDURE [dbo].[CREATE_NEW_CHAR]
@nRet smallint OUTPUT,
@AccountID varchar(21),
@index tinyint,
@CharID varchar(21),
@Race tinyint,
[MENTION=2874]class[/MENTION] smallint,
@Hair int,
@Face tinyint,
@Str tinyint,
@Sta tinyint,
@Dex tinyint,
@Intel tinyint,
@Cha tinyint
AS
DECLARE @Row tinyint, @Nation tinyint, [MENTION=2982]zone[/MENTION] tinyint, @PosX int, @PosZ int, @PosY int
SET @Row = 0 SET @Nation = 0 SET [MENTION=2982]zone[/MENTION] = 21 SET @PosX = 0 SET @PosZ = 0 SET @PosY = 0
SELECT @PosX = InitX, @PosZ = InitZ, @PosY = InitY from ZONE_INFO where ZoneNo = 21
SELECT @Nation = bNation, @Row = bCharNum FROM ACCOUNT_CHAR WHERE strAccountID = @AccountID
IF @Row >= 3 SET @nRet = 1
IF @Nation = 1 AND @Race > 10 SET @nRet = 2
ELSE IF @Nation = 2 AND @Race < 10 SET @nRet = 2
ELSE IF @Nation <>1 AND @Nation <> 2 SET @nRet = 2
IF @nRet > 0
RETURN
SELECT @Row = COUNT(*) FROM USERDATA WHERE strUserId = @CharID
IF @Row > 0
BEGIN
SET @nRet = 3
RETURN
END
BEGIN TRAN
IF @index = 0
UPDATE ACCOUNT_CHAR SET strCharID1 = @CharID, bCharNum = bCharNum + 1 WHERE strAccountID = @AccountID
ELSE IF @index = 1
UPDATE ACCOUNT_CHAR SET strCharID2 = @CharID, bCharNum = bCharNum + 1 WHERE strAccountID = @AccountID
ELSE IF @index = 2
UPDATE ACCOUNT_CHAR SET strCharID3 = @CharID, bCharNum = bCharNum + 1 WHERE strAccountID = @AccountID
ELSE
BEGIN
ROLLBACK TRAN
RETURN
END
INSERT INTO USERDATA (strUserId, Nation, Race, Class, HairRGB, Face, Strong, Sta, Dex, Intel, Cha, Zone, PX, PZ)
VALUES (@CharID, @Nation, @Race, [MENTION=2874]class[/MENTION], @Hair, @Face, @Str, @Sta, @Dex, @Intel, @Cha, [MENTION=2982]zone[/MENTION], @PosX, @PosZ)
/* Başlangıç İtemleri */
/*DECLARE @bClass tinyint
SET @bClass = SUBSTRING(RTRIM(LTRIM(STR [MENTION=2874]class[/MENTION]))),3,1)
DECLARE @bLevel int
DECLARE @bExp bigint
DECLARE @bStrong smallint
DECLARE @bDex smallint
DECLARE @bIntel smallint
DECLARE @bCha smallint
DECLARE @bSta smallint
DECLARE @bSkill varchar(10)
DECLARE @bGold int
DECLARE @bstrItem binary(584)
DECLARE @bWarehouseData binary(1536)
DECLARE @bLoyalty int
DECLARE @bPoints smallint
SELECT @bLevel = Level, @bExp = Exp,@bStrong = Strong,@bDex = Dex, @bIntel = Intel, @bCha = Cha, @bSta = Sta,@bSkill = Skill,@bGold = Gold, @bstrItem = strItem,@bWarehouseData = WarehouseData, @bLoyalty = Loyalty,@bPoints = Points FROM BEGINNER_ITEM WHERE Class = @bClass
IF @bStrong = 0 SET @bStrong = @Str
IF @bDex = 0 SET @bDex = @Dex
IF @bIntel = 0 SET @bIntel = @Intel
IF @bCha = 0 SET @bCha = @Cha
IF @bSta = 0 SET @bSta = @Sta
UPDATE USERDATA SET Level = @bLevel,Exp = @bExp,Strong = @bStrong,Dex = @bDex,Intel = @bIntel,Cha = @bCha,Sta = @bSta,strSkill = @bSkill,Gold = @bGold,strItem = @bstrItem,Loyalty = @bLoyalty,Points = @bPoints WHERE strUserId = @CharID
UPDATE WAREHOUSE SET WarehouseData = @bWarehouseData WHERE strAccountID = @AccountID
UPDATE USERDATA SET Class = Class + 5 WHERE strUserId = @CharID AND @bClass = 1
UPDATE USERDATA SET Class = Class + 6 WHERE strUserId = @CharID AND @bClass = 2
UPDATE USERDATA SET Class = Class + 7 WHERE strUserId = @CharID AND @bClass = 3
UPDATE USERDATA SET Class = Class + 8 WHERE strUserId = @CharID AND @bClass = 4
/* Başlangıç İtemleri */*/
exec GIVE_BEGINNER_ITEM @CharID
IF @@ERROR <> 0
BEGIN
ROLLBACK TRAN
SET @nRet = 4
RETURN
END
COMMIT TRAN
SET @nRet = 0
Kod:
IF EXISTS (SELECT * FROM [dbo].[sysobjects] WHERE id = object_id(N'[dbo].[BEGINNER_ITEM]') and OBJECTPROPERTY(id, N'IsUserTable') = 1)
DROP TABLE [dbo].[BEGINNER_ITEM]
GO
Kod:
IF EXISTS (SELECT * FROM [dbo].[sysobjects] WHERE id = object_id(N'[dbo].[GIVE_BEGINNER_ITEM]') and OBJECTPROPERTY(id, N'IsProcedure') = 1)
DROP PROCEDURE [dbo].[GIVE_BEGINNER_ITEM]
GO
Kod:
CREATE TABLE [dbo].[BEGINNER_ITEM](
[iClass] [smallint] NOT NULL,
[strClass] [char](10) NULL,
[Gold] [bigint] NOT NULL,
[strItem] [varchar](1200) NULL,
[strItem1] [binary](1200) NULL
) ON [PRIMARY]
GO
Kod:
INSERT INTO [BEGINNER_ITEM] VALUES ( 1, 'Warrior', 0, ':ø~',NULL);
INSERT INTO [BEGINNER_ITEM] VALUES ( 2, 'Rogue', 0, ':ø~',NULL );
INSERT INTO [BEGINNER_ITEM] VALUES ( 3, 'Magician', 0, ':ø~',NULL );
INSERT INTO [BEGINNER_ITEM] VALUES ( 4, 'Priest', 0, ':ø~',NULL );
UPDATE BEGINNER_ITEM SET strItem1 = CONVERT(binary(600), strItem)
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO
SET ANSI_NULLS ON
GO
Kod:
CREATE PROCEDURE [dbo].[GIVE_BEGINNER_ITEM]
@strUserId varchar(21)
AS
BEGIN
DECLARE [MENTION=2874]class[/MENTION] smallint
SELECT [MENTION=2874]class[/MENTION] = Cast(SubString(Cast(Class as varchar(3)), 2, 2) as smallint) FROM USERDATA WHERE strUserId = @strUserId
IF [MENTION=2874]class[/MENTION] = 1 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 5 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 6
SET [MENTION=2874]class[/MENTION] = 1
IF [MENTION=2874]class[/MENTION] = 2 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 7 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 8
SET [MENTION=2874]class[/MENTION] = 2
IF [MENTION=2874]class[/MENTION] = 3 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 9 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 10
SET [MENTION=2874]class[/MENTION] = 3
IF [MENTION=2874]class[/MENTION] =4 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 11 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 12
SET [MENTION=2874]class[/MENTION] = 4
UPDATE USERDATA SET strItem = (SELECT strItem1 FROM BEGINNER_ITEM WHERE iClass = [MENTION=2874]class[/MENTION]), Gold = (SELECT Gold FROM BEGINNER_ITEM WHERE iClass = [MENTION=2874]class[/MENTION]) WHERE strUserId = @strUserId
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER OFF
GO
SET ANSI_NULLS ON
GO
Uygulamanız Gerekmektedir..
Editörle Itemi Eklediniz Son Olarak REST Atarmış gibi Bu Kodu Uygulamanız Gerekmektedir..
Kod:
UPDATE BEGINNER_ITEM SET strItem1 = CONVERT(binary(600), strItem)
Son Olarak[/QUOTE]