- Katılım
- 7 Mart 2012
- Mesajlar
- 12,842
İşinize yararmı bilmem : )
İNDİR
: MAGIC :
Skillerin okunduğu ana tablodur.
: MAGIC_TYPE1 :
Magicsiz elle vurulan skillerin hitlerinin okunduğu tablodur.
: MAGIC_TYPE2 :
Ok Skillerinin okunduğu tablodur.
: MAGIC_TYPE3 :
Zehirli skillerin bulunduğu bölümdür. ( Restore Heal Skilleri , Poison Arrow , Blooding gibi .. )
: MAGIC_TYPE4 :
Çok önemli bir tablodur
: MAGIC_TYPE5 :
Aynı ırktaki kişilere atılabilecek iyileştirme skillerinin olduğu tablodur.
: MAGIC_TYPE6 :
Dönüşüm işlemlerinin yapıldığı tablodur.Transformation Scroll bilgileri bu tablodan okur ..
: MAGIC_TYPE7 :
Canavarlara atılan eksiltici skillerdir.Çekme ve uyutma gibi ..
: MAGIC_TYPE8 :
Işınlanma olayının geçtği skillerin bulunduğu tablodur.
: MAGIC_TYPE9 :
Görünmezlik ve bunları gösterme skillerinin bulunduğu tablodur.
İNDİR
View hidden content is available for registered users!
: MAGIC :
Skillerin okunduğu ana tablodur.
Kod:
MagicNum > Skill Kodu
EnName > Isim
KrName > Sağ Üstteki Isim
Description > Açıklama
SelfEffect > Karakterin Kendisine Efekti
FlyingEffect > Skill Havada Giderken Gösterecegi Efekt
TargetEffect > Skill Dusmana Ulasınca Dusmana Etki Edecek Efekt
SkillLevel > Skill'in Leveli
Skill > Basıldığında Uygulanacak Skill ( Genelde Skill Kodunun Ilk 4 Harfi )
Msp > Kullanacağı Mana
HP > Azaltacağı Can
ItemGroup > Skill Classı:
[LIST]
[*]0 = Warrior Skilleri
[*]1 = Asas Skilleri
[*]7 = Okcu Skilleri
[*]9 = Canavar Skilleri ( Harpy Zehiri,Deruvish Elektriği vb. ) ve Priest Skilleri
[*]11 = Mage Skilleri
[/LIST]
UseItem > Skill Atıldığında Gidecek Item ( Arrow Gibi )
CastTime > Skill Atış Süresi
ReCastTime > Cooldown Süresi
SuccesRate > Başarı Oranı
Range > Skill Mesafesi
: MAGIC_TYPE1 :
Magicsiz elle vurulan skillerin hitlerinin okunduğu tablodur.
Kod:
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
Hit > Dmg Yüzdesi
: MAGIC_TYPE2 :
Ok Skillerinin okunduğu tablodur.
Kod:
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
HitType > Skill Gidiş Tarzı :
[LIST]
[*]0 = Normal Gidiş
[*]2 = Takipli Gidiş ( Shadow Hunter , Dark Pursuer gibi .. )
[/LIST]
HitRate = Vuruş Oranı
AddDamage = Vurus Hiti
AddRange = Vuruş Mesafesi
NeedArrow = Eksilecek Ok Değeri
: MAGIC_TYPE3 :
Zehirli skillerin bulunduğu bölümdür. ( Restore Heal Skilleri , Poison Arrow , Blooding gibi .. )
Kod:
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
FirstDamage > Düşürülecek Toplam HP
EndDamage > Sonda Düşürülecek Toplam HP
( Bunların Arasındaki Ilişkiyi Anlamadım :S )
TimeDamage > Düşürülecek Zaman Ayarı
Duration > Isleyecek Sure
Attibure > Skill Etkisi :
[LIST]
[*]1 = Mage Fire Skilli
[*]2 = Mage Ice Skilli
[*]3 = Mage Light Skilli
[*]4 = Manyetik Etki ( Brightness gibi .. )
[*]5 = ?????? ( Örnek : Curse )
[*]6 = Poison Etkisi
[/LIST]
Radius > Skillin Etki Edeceği Alan
: MAGIC_TYPE4 :
Çok önemli bir tablodur
Kod:
Bufftype > Skillin Gorevi :
[LIST]
[*]1 = Buff Skilli
[*]2 = AC Skilli
[*]3 = Boyut Skilli ( Bezoar,Rice Cake gibi .. )
[*]4 = Atak Arttırma,Azaltma Skilli ( Wolf , Massivenes gibi .. )
[*]5 = Atak Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Outrage , Slow , Frenzy gibi .. )
[*]6 = Koşma Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Chill , Sprint gibi .. )
[*]7 = Stat Veren Skiller ( Gain , Strenght gibi .. )
[*]8 = Resistans Veren Skiller (Indure Fire , Calm Mind gibi .. )
[*]9 = Atak Sekmesi Arttıran,Azaltan Skiller ( Illusion gibi ..)
[*]10 = Mage Atak Arttıran Skiller ( Absolute Power gibi ..)
[/LIST]
Radius > Skill Etki Edeceği Alan
Duration > Isleyecek Sure
AttackSpeed > Atak Hızı
Speed > Koşma Hızı
AC > Defans
ACPct > Düşüreceği Defans ( AC Sekmesine - li yazarsanız okumaz )
Attack > Atak Oranı ( 100 = 0 Dır. 120 yaparsanız %20 daha fazla atak verir .. )
MagicAttack > Mage Atağı Oranı
MaxHP > Vereceği Can
MaxHPPct > Düşüreceği Can
MaxMP > Vereceği Mana
MaxMPPct > Düşüreceği Mana
HitRate > Başarı Oranı
AvoidRate > Sekme Oranı
Str,Sta,Dex,Intel,Cha > Vereceği Stat Oranı
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR > Vereceği Resistans Oranı
ExpPct > Düşüreceği Exp Oranı
: MAGIC_TYPE5 :
Aynı ırktaki kişilere atılabilecek iyileştirme skillerinin olduğu tablodur.
Kod:
Type > Skillin Görevi :
[LIST]
[*]1 = Magic Ataklarını Siler ( Cure Disase gibi .. )
[*]2 = Anti HP,AC,MP vb. Şeyleri Siler ( Cure Curse gibi .. )
[*]3 = Rez Skilleri
[*]4 = Alan Cure Skilli
[/LIST]
ExpRecover > Rez Skillerinde Vereceği Exp Yüzdesi ( 100 yaparsanız ölen karakter exp kaybetmeden kalkar )
NeedStone > Eksilecek Rez Taşı Değeri
: MAGIC_TYPE6 :
Dönüşüm işlemlerinin yapıldığı tablodur.Transformation Scroll bilgileri bu tablodan okur ..
Kod:
Size > Dönüşülecek Canavarın Büyüklüğü ( 100 Normal - 120 = %20 Daha Büyük )
TransformID > Dönülecek Canavarın sSid Kodu
Duration > Etki Süresi
MaxHP > Ekstra Verilecek HP
MaxMP > Ekstra Veriecek MP
Speed > Ekstra Koşma Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )
AttackSpeed > Atak Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )
TotalAC > Ekstra Verilecek Defans
Sonu büyük R harfi ile biten sekmeler > Ekstra Resistans
UserSkillUse > Skill Kullanabilme Özelliği ( 1 = Aktif , 0 = Pasif )
MonsterFriendly > Agresif Canavarların Arasında Canavar Gibi Gozukme
Bunu 0 yaparsanız normal bir player gibi olursunuz ve canavarlar size vurur
: MAGIC_TYPE7 :
Canavarlara atılan eksiltici skillerdir.Çekme ve uyutma gibi ..
Kod:
nIndex > Skill Kodu
ByNatoinChange > Denemedim Ama Irk Değiştiriyor Olabilir.Nation yerine Natoin yazmışlar
byStateChange > Görünürlük Değiştirir ( Emin Değilim )
byRadius > Etki Alanı
shDuration > Etki Süresi
shDamage > Canavara Vuracağı Dmg ( Sadece gmlere özel editlenerek 100k dmg vurdurulablir )
nNeedItem > Kullanıldığında Gidecek Item Kodu
: MAGIC_TYPE8 :
Işınlanma olayının geçtği skillerin bulunduğu tablodur.
Kod:
Target > Hedef :
[LIST]
[*]1 = Dost
[*]0 = Düşman ( Denemedim )
[/LIST]
Radius > Etki Alanı
WarpType > Kullanım Şekli :
[LIST]
[*]25 = Party Dostuna TP
[*]12 = Party Dostunu Yanına TP
[*]1 = Towna TP
[/LIST]
ExpRecover > Geri Verilecek Exp Oranı
: MAGIC_TYPE9 :
Görünmezlik ve bunları gösterme skillerinin bulunduğu tablodur.
Kod:
TargetChange > Durum :
[LIST]
[*]1 = Görünmezleri Görme
[*]2 = Görünmez Olma
[/LIST]
StateChange > Durum :
[LIST]
[*]1 = Hareketsiz Görünmezlik
[*]2 = Hareketli Görünmezlik
[*]3 = Sadece Kendine Görünmezleri Görme
[*]4 = Alan Icindeki Party Üyelerine Görünmezleri Görme
[/LIST]
Radius > Etki Alanı
Duration > Etki Süresi
AddDamage > Vereceği Dmg
Vision > Görünmezlik Seviyesi ( 100 Normal , 0 Yaparsanız hide atsanız bile görünürsünüz .. )
NeedItem > Kullanacağı Item Kodu