ITEM_UPGRADE tablosu önemli tablolardandır ve genellikle bozuk olmaktadır. Yararlı olması dileğiyle... Lütfen hatalı yer varsa bildiriniz.
Uyarı : Bu konudaki code'lar low-middle-high class ayrımı olmayan database'ler için geçerlidir.
*Low-middle-high class basımı(ayrımı) olan ITEM_UPGRADE tablosu istiyorsanız bu konumdaki code'ları kullanın :
Diğer konum : Tüm Yaratık Konumlarını Güncelleme >
Paylaştığım MYKO database :
1) ITEM_UPGRADE tablosunda bir nIndex değeri verirken tam bir serbesti içerisinde değiliz.
Örnekle açıklayalım :
Bunlar seçtiğimiz nIndex değerleri : (nIndex nedir? Değerleri sayfada aratıp bakarsanız nIndex nedir, anlaşılır.)
*140574
*200335
*320662
nIndex değerinin başındaki renklendirilmiş sayıları serbestçe seçemiyoruz. Eğer bir silah(pusat) basmak söz konusuysa bu değer 1, bir giysi(kılık) basmak söz konusuysa bu değer 2, bir takı basmak söz konusuysa bu değer 3 olmak zorundadır !
*140574 > bir pusat basımı nIndex'i
*200335 > bir kılık basımı nIndex'i
*320662 > bir takı basımı nIndex'i
-Pekiyi. Sıradan bir silah basımı ile unike bir silah basımı için nIndex baş sayısı aynı mıdır? Evet. Hem unike silahlar hem de sıradan silahlar için nIndex baş sayısı 1'dir. Ancak 70 Quest itemleri için durum farklı, bunlar için nIndex baş sayısı 9'dur.
-Aynı durum takılar için de geçerli midir? Evet. Hem sıradan takılar hem de unike takılar için nIndex baş sayısı 3'tür. Aşağıdaki code'ları incelediğinizde bunu net biçimde görebilirsiniz.
-Pekiyi niçin bütün sıradan-unike pusatların nIndex baş sayısı 1 de 70 Quest pusatlarının 9? Çünkü ITEM_UPGRADE tablosundaki nIndex değerleri ITEM tablosundaki num değerlerine bağımlıdır. Bütün giysilerin ITEM tablosundaki num değerlerinin baş sayısı 2'dir; bu nedenle bütün kıyafetlerin ITEM_UPGRADE tablosundaki nIndex değerlerinin baş sayısı 2'dir. 70 Quest itemlerinin ise ITEM tablosundaki num değerlerinin baş sayısı 9'dur; diğer silahların ise 1'dir, ITEM_UPGRADE tablosunu da bu baş sayı değerlerine uygun oluşturmak zorundasınız, yoksa çalışmaz.
ITEM_UPGRADE tablomuzu temizleyerek başlayalım :
Sıradan Silahlar :
Dikkat ederseniz reduce basılmış bir silahın(pusatın) basım oranlarını hiçbir şey basılmamış(çıplak) bir silahtan farklı yapabiliyoruz. Aynı şekilde elemental basılmış bir silahın basım oranlarını da diğerlerinden farklı yapabiliyoruz. Örneğin 3 tane Shard (+7)'miz olsun, birine reduce basılmış, birine hiçbir şey basılmamış(çıplak), birine de elemental basılmış olsun. Reduce basılı Shard'ın +8'e geçme oranını %9.5, hiçbir şey basılmamış(çıplak) Shard'ın +8'e geçme oranını %8.5, elemental basılmış Shard'ın +8'e geçme oranını %7.5 yapabiliyoruz. Aynı durum giysilerde de vardır.
Karakter sınırlaması yüzünden konu mesajlara dağıtılmıştır. Aşağıya bakınız.
Bu mesajla aşağıdaki mesajı birleştiriniz.
____________________________________________________________________________________
Myko database'imi görmek için tıklayınız >
____________________________________________________________________________________
Uyarı : Bu konudaki code'lar low-middle-high class ayrımı olmayan database'ler için geçerlidir.
*Low-middle-high class basımı(ayrımı) olan ITEM_UPGRADE tablosu istiyorsanız bu konumdaki code'ları kullanın :
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Diğer konum : Tüm Yaratık Konumlarını Güncelleme >
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Paylaştığım MYKO database :
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
1) ITEM_UPGRADE tablosunda bir nIndex değeri verirken tam bir serbesti içerisinde değiliz.
Örnekle açıklayalım :
Bunlar seçtiğimiz nIndex değerleri : (nIndex nedir? Değerleri sayfada aratıp bakarsanız nIndex nedir, anlaşılır.)
*140574
*200335
*320662
nIndex değerinin başındaki renklendirilmiş sayıları serbestçe seçemiyoruz. Eğer bir silah(pusat) basmak söz konusuysa bu değer 1, bir giysi(kılık) basmak söz konusuysa bu değer 2, bir takı basmak söz konusuysa bu değer 3 olmak zorundadır !
*140574 > bir pusat basımı nIndex'i
*200335 > bir kılık basımı nIndex'i
*320662 > bir takı basımı nIndex'i
-Pekiyi. Sıradan bir silah basımı ile unike bir silah basımı için nIndex baş sayısı aynı mıdır? Evet. Hem unike silahlar hem de sıradan silahlar için nIndex baş sayısı 1'dir. Ancak 70 Quest itemleri için durum farklı, bunlar için nIndex baş sayısı 9'dur.
-Aynı durum takılar için de geçerli midir? Evet. Hem sıradan takılar hem de unike takılar için nIndex baş sayısı 3'tür. Aşağıdaki code'ları incelediğinizde bunu net biçimde görebilirsiniz.
-Pekiyi niçin bütün sıradan-unike pusatların nIndex baş sayısı 1 de 70 Quest pusatlarının 9? Çünkü ITEM_UPGRADE tablosundaki nIndex değerleri ITEM tablosundaki num değerlerine bağımlıdır. Bütün giysilerin ITEM tablosundaki num değerlerinin baş sayısı 2'dir; bu nedenle bütün kıyafetlerin ITEM_UPGRADE tablosundaki nIndex değerlerinin baş sayısı 2'dir. 70 Quest itemlerinin ise ITEM tablosundaki num değerlerinin baş sayısı 9'dur; diğer silahların ise 1'dir, ITEM_UPGRADE tablosunu da bu baş sayı değerlerine uygun oluşturmak zorundasınız, yoksa çalışmaz.
ITEM_UPGRADE tablomuzu temizleyerek başlayalım :
Kod:
---------
Delete from ITEM_UPGRADE
---------
Sıradan Silahlar :
View hidden content is available for registered users!
Dikkat ederseniz reduce basılmış bir silahın(pusatın) basım oranlarını hiçbir şey basılmamış(çıplak) bir silahtan farklı yapabiliyoruz. Aynı şekilde elemental basılmış bir silahın basım oranlarını da diğerlerinden farklı yapabiliyoruz. Örneğin 3 tane Shard (+7)'miz olsun, birine reduce basılmış, birine hiçbir şey basılmamış(çıplak), birine de elemental basılmış olsun. Reduce basılı Shard'ın +8'e geçme oranını %9.5, hiçbir şey basılmamış(çıplak) Shard'ın +8'e geçme oranını %8.5, elemental basılmış Shard'ın +8'e geçme oranını %7.5 yapabiliyoruz. Aynı durum giysilerde de vardır.
Karakter sınırlaması yüzünden konu mesajlara dağıtılmıştır. Aşağıya bakınız.
Bu mesajla aşağıdaki mesajı birleştiriniz.
____________________________________________________________________________________
Myko database'imi görmek için tıklayınız >
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
____________________________________________________________________________________