• HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding

[Yardım] C# MultiClient Map Yapımı Hk.

unalan64

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Mart 2014
Mesajlar
70
Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar bir konu üzerinde yardıma ihtiyacım var

c# ve c++ dillerinde ayrı ayrı olmak üzere OpenGL glut freeglut ve OpenAL grafik kütüphanelerini de kullanarak 1172 tane low poly ve low level grafik envanterlerini içinde barındıran Massive Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG) yapmaya çalışıyoruz 3 arkadaş. Server Side ve Client Side bölümü bana ait. MultiThread Socket oluşturdum. Haberleşmeyi yapabiliyorum ancak bir sorunum var. Server Veritabanından oyuncuların Class, İtem ve Koordinatlarını Alıyor fakat sadece ilgili bilgiyi isteyen cliente gönderebiliyor. yani bendeki client aynı mapde diğer arkadaşı görmüyor. bunu nasıl sağlayabilirim.



yani knight online daki gibi mantık yürütmeye çalışıyorum. server filesleri de inceledim ama çözemedim mantığını.

serverdan cliente bütün oyuncuların class, item, skill vurma, hareket etme ve koordinat bilgilerini nasıl anlık gönderebilirim. yani bütün oyuncular birbirini nasıl görebilir.



İlginiz için şimdiden teşekkür ederim
 
Cevap: [Yardım] C# MultiClient Map Yapımı Hk.



merhaba



void CUser::AddToRegion



void CUser::GetInOut(Packet & result, uint8 bType)



void CUser::UserInOut(uint8 bType)



bu bolumlerle alakalı bi sorun olması lazım yanıs hatırlamıyosam userların birbirini gormemesi sorunu forumda paylasılan bi kac tane cozum vardı ama sanırım pek ise yaramıyordu



tavsiyem paylasımda olan farklı bi source u alıp onun uzerinden calısmanızaa devam etmenizdir ama illa bu source ile urasıcam derseniz dedigim gibi paylasımlarda bu sorunla ilgili cozumleri bulabilirsiniz.
 
Geri
Üst