• HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding

1886 Source Görev Düzenleme Kısımlari CheckExistEvent when bQuestType..

[Gizli içerik]



DatabaseThread.cpp içinde void CUser::ReqSealItem(Packet & pkt) Şu Kısımı..

[Gizli içerik]

Bununda Değiştiriniz..



QuestHandler.cpp içinde void CUser::QuestV2MonsterDataRequest() Bu Kısımı

Kod:
void CUser::QuestV2MonsterDataRequest()

  void CUser::QuestV2ExecuteHelper(_QUEST_HELPER * pQuestHelper)

  {

      if (pQuestHelper == NULL

        || !CheckExistEvent(pQuestHelper->sEventDataIndex, 2) && pQuestHelper->bQuestType != 3)

          return;

 

      QuestV2RunEvent(pQuestHelper, pQuestHelper->nEventTriggerIndex); // NOTE: Fulfill will use nEventCompleteIndex

Bununla Değiştiriniz.



Son Olarak.. User.cpp void CUser::ItemGet(Packet & pkt) Kısmında..

Kod:
pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].nNum = itemid;    // Add item to inventory.  Bu Satiri Bulup..

pGetUser->m_sItemArray[pos].nNum = itemid;    // Add item to inventory.  Bununla Değiştiriyoruz..



Kod:
pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount += count;

if (pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount > MAX_ITEM_COUNT)

pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount = MAX_ITEM_COUNT; Bu Kısımları Bulup..



Kod:
pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount += count;

if (pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount > MAX_ITEM_COUNT)

pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount = MAX_ITEM_COUNT;

Bunla Değiştiriyoruz..



pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount = 1;

pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].nSerialNum = g_pMain->GenerateItemSerial(); Bu Satirlari Bulup..



Kod:
pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount = 1;

pGetUser->m_sItemArray[pos].nSerialNum = g_pMain->GenerateItemSerial();



Bununla Değiştiriyoruz..



pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sDuration = pTable->m_sDuration; Bu Satiri Bulup...

Kod:
pGetUser->m_sItemArray[pos].sDuration = pTable->m_sDuration;

Bununla Değiştiriyoruz..



<< pos << itemid << pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount Bu Kısımı Bulup..

Kod:
<< uint8(pos-SLOT_MAX) << itemid << pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount

Bununla Değiştiriyoruz..



// Used when binding a Krowaz item (presumably to take it from bound -> sealed) Bu Satırı Bulup..

Kod:
// Used when binding a Krowaz item (used to take it from not bound -> bound)

Bununla Değiştiriyoruz..



Son Olarak Bu Kısımı Aşağıdakiler'le Değiştiriyoruz..



[Gizli içerik]



işinize Yararsa Ne Mutlu Bana..
22222222222222222222222222222222222222
 
Geri
Üst