JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
teşekkürler
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
:mail::mail::mail::mail::mail::mail::mail:
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
Millet Çoşmuş yine..
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
thank you
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
teşekkğürler
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
teşekkürler...
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
Teşekkürler
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
bu kodu nerden aratıp bulucaz peki
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
teşekkürler
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
sorun halka devam ediyor düzgün bir kod versenizde yararlansak
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
saol
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
sağol krdeş
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
arkadaşın demek istediği konu game serverdan
void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt)
{
CNpc * pAttacker;
Unit * pTarget;
uint16 sAttackerID, sTargetID;
int16 sDamage;
uint8 bResult = ATTACK_FAIL;
pkt >> sAttackerID >> sTargetID;
pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID);
pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID);
if (pAttacker == nullptr
|| pAttacker->isPlayer()
|| pTarget == nullptr
|| pTarget -> isBlinking()
|| pAttacker->isDead()
|| pTarget->isDead()
|| TO_USER(pTarget)->isTransformed()
|| (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1))
return;
bu olayı uygularsanız ts sorurunu haletmiş olursunuz.
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt)
{
CNpc * pAttacker;
Unit * pTarget;
uint16 sAttackerID, sTargetID;
int16 sDamage;
uint8 bResult = ATTACK_FAIL;
pkt >> sAttackerID >> sTargetID;
pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID);
pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID);
if (pAttacker == nullptr
|| pAttacker->isPlayer()
|| pTarget == nullptr
|| pTarget -> isBlinking()
|| pAttacker->isDead()
|| pTarget->isDead()
|| TO_USER(pTarget)->isTransformed()
|| (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1))
return;
// TODO: Wrap this up into its own virtual method
sDamage = pAttacker->GetDamage(pTarget);
if (sDamage > 0)
{
pTarget->HpChange(-(sDamage), pAttacker);
if (pTarget->isDead())
bResult = ATTACK_TARGET_DEAD;
else
bResult = ATTACK_SUCCESS;
// Every hit takes a little of the defender's armour durability.
if (pTarget->isPlayer())
TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(DEFENCE, sDamage);
}
Packet result(WIZ_ATTACK, uint8(LONG_ATTACK));
result << bResult << sAttackerID << sTargetID;
pAttacker->SendToRegion(&result);
}
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
Teşekkürler
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
Teşekkürler
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
+++++++++++++++++++++++++
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
eywwwww
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
Adamsın
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU
Teşekkürler